Formations

Col­lec­tion MasterClass

08.12 | Machelen
Pexels photo 1647919
MasterClass

Collection

Je bent actief als debiteurenbeheerder, collection agent of als medewerker op de klantendienst of een afdeling die instaat voor de verwerking van de betalingen. JE HEBT AL ENKELE JAREN ERVARING.

Inschrijven

Customer excellence is meer dan een mooie marketing term, het is het centraal stellen van de klant en zou tot het DNA van elke medewerker moeten behoren. Bij elk contactmoment, face to face, telefonisch of geschreven, bij elke reden prospectie, klachten, ondersteuning, hoort het prominent aanwezig te zijn. De klant is immers diegene die ons loon betaalt.

Klanten zijn niet altijd vriendelijk, de druk is vaak hoog, het belang van een professioneel contact wordt wel eens onderschat. Meer dan ooit is customer excellence een aandachtspunt

Het creëren van een positieve klantbeleving, zelfs bij minder aangename contacten is de doelstelling.

Werken aan klantbeleving vergroot ook de werknemersbetrokkenheid. Het zorgt voor fierheid op de organisatie

Deze opleiding leidt naar tevreden medewerkers én klanten

Programma

Module 1

Wat is customer excellence voor jouw onderneming/job?

Hoe breng je customer excellence in praktijk?

Wat levert customer excellence jou op?

Module2

Customer excellence aan de telefoon

  • Telefoonetiquette
  • Professioneel telefoneren

Module 3

Customer excellence geschreven

  • stijl, taal, vorm inhoud

Module 4

Customer excellence face to face

  • lichaamstaal

Doelstelling

Na deze opleiding ben je in staat om je klant correct te woord te staan, geschreven en gesproken. Je vermijdt hierdoor escalaties en zorgt voor een grotere tevredenheid bij je (interne/externe) klant. Je wordt een ambassadeur voor je onderneming die zorgt voor tevreden klanten

Doelgroep

Operationele medewerkers en verantwoordelijken die veel contact hebben met interne en externe klanten.

Je bent actief als medewerker op de klantendienst.Je werkt aan klachtenbehandeling. Je bent het eerste lijn contact.

Modulair te volgen : module 1 en 2 : halve dag

Module 3 en 4 volledige dag

IMG 3592
Marleen
Credit Management
Linked In
Informations Pratique
Date
08 décembre 2022
Heure de début
09:00
Heure de fin
16:30

Testimonials

Met de opleiding van Triple A heb ik nieuwe gesprekstechnieken geleerd en nieuwe nuttige tips waar je rekening moet houden bij debiteuren

Sven V.

Collection Medewerker

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Jamy De Weerdt - kopie

Office Manager - Inex