Formations

Cre­dit Mana­ge­ment Onde­rhan­de­len in Crisistijd

09.11 | Machelen
Pexels august de richelieu 4427618

Onderhandelen : Er zijn 3 belangrijke redenen waarom klanten niet betalen: niet willen, klachten en meer dan ooit nu in de crisistijd niet kunnen.

Deze redenen vragen een andere onderhandelingsstijl: een kale kip kan je immers niet pluimen. maar het is wel essentieel dat er toch betaald wordt. Tijdens deze korte opleiding leer je diverse technieken die het onderhandelen vergemakkelijken. Je haalt toch je betaling binnen en je klanten relatie wordt niet geschaad


PROGRAMMA

win win en win verlies stategie

de 5 stappen methode

the art of war

Timemanagement


IMG 3592
Marleen
Credit Management
Linked In
Informations Pratique
Date
09 novembre 2022
Heure de début
09:00
Heure de fin
12:30
Prijs
€ 250 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Over onze opleidingen

De Start To Collect vind ik echt een aanrader. Het geeft je de basisinfo van Credit Management. Het is altijd heel belangrijk om de basis eerst en vooral goed onder de knie te hebben. Je hebt een bredere zicht gekregen en weet je wat je doet waarmee je bezig bent wat je in de toekomst verwacht en het belang ervan.

Axelle F.

Collection Teamlead

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Jamy De Weerdt

Office Manager - Inex

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Jamy De Weerdt - kopie

Office Manager - Inex