Opleidingen

Asser­tief zijn in het debiteurenbeheer

26.01 | Diegem
Pexels andrea piacquadio 3762940
Assertief zijn in het debiteurenbeheer


Assertiviteit betekent dat je op een respectvolle manier je mening verkondigt, je vraag stelt . Dit is essentieel in het debiteurenbeheer, maar niet altijd eenvoudig.

Vanuit de begrippen assertiviteit, subassertiviteit en agressie leren we je correct te gedragen en zo beter en meer te incasseren.

Gedragen je klanten zich regelmatig agressief? Durf je dan niet voldoende opkomen voor je rechten? Ben je eerder onderdanig naar je klanten toe en haal je daardoor niet altijd een optimaal resultaat? Kom dan zeker naar deze opleiding. Niet alleen het plezier in je werk zal toenemen maar ook de resultaten zullen spectaculair stijgen.

Voor wie: voor debiteurenbeheerders, collection agents en medewerkers van een klanten dienst die regelmatig geconfronteerd worden met agressieve klanten. Voor iedereen die wil groeien in assertiviteit in het debiteurenbeheer

Doelstelling: juist en correct communiceren met klanten, ook als die zich agressief gedragen

Programma:

- Wat is assertiviteit/subassertiviteit en agressie?

- Test om eigen assertiviteit vast te stellen

- Tips om de assertiviteit verhogen

- Transactionele analyse

- Oefeningen en casestudies

Inschrijven
IMG 3592
Marleen
Credit Management
Profiel
Praktische informatie
Datum
26 januari 2023
Startuur
09:00
Einduur
17:00
Prijs
Prijs: € 495 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Zoek een aansluitende opleiding

Ik heb een nieuwe kijk gekregen op hoe je echt een goede DSO kunt berekenen. Het heeft mijn ogen geopend.

Erik W.

Jr. Credit & Collection Officer

Dankzij de Start To Analyze kreeg ik een mooi algemeen inzicht in de functie van credit analyst.

Frank P.

Credit Controller

De Credit Legal heeft me heel wat Informatie bezorgd over welke juridische acties mogelijk zijn voor de recuperatie van vorderingen.

Cynthia A.

Collection Medewerker