Opleidingen

Start To Collect

02.02 | Machelen
Pexels photo 7777532

2 & 7 februari

Voor wie:

Je bent actief als debiteurenbeheerder, collection agent of als medewerker op de klantendienst of een afdeling die instaat voor de verwerking van de betalingen. Je hebt een zeer operationele functie, waarbij klantencontact tot je takenpakket hoort. Geen financiële vooropleiding nodig

Doelstelling:

een breder inzicht geven in de gehele order-to-cashcyclus om het belang van je eigen taken en positie aan te tonen. de kennis met betrekking tot operationele processen verdiepen zodat je je werk nog beter kan doen. de benodigde technieken aanleren om het betaalgedrag van je klanten te verhogen .

Programma:

Module 1 inzicht in customer to cash processen

Wat is creditmanagement? Wat is het belang van creditmanagement? Wat kost het wanneer een klant niet of te laat betaalt? Waaruit bestaat een goede credit policy? Minder wanbetalingen in 3 stappen Intern en extern invorderen

Module 2: telefonisch invorderen

Welke hulpmiddelen heb ik? Wat is mijn doel bij een telefonische oproep? Hoe bereid ik mezelf voor? Wat is het verschil tussen outbound en inbound? Telefonisch invorderen hoe doe ik dat? Hoe reageer ik op bezwaren? Hoe reageer ik op ongepast gedrag? Welke (taal)technieken heb ik nodig?

Module 3 omgaan met lastige klanten

Hoe reageer je gepast op ongepast gedrag?

Hoe verlies je het doel niet uit het oog?

Inschrijven
IMG 3592
Marleen
Credit Management
Profiel
Praktische informatie
Datum
02 februari 2023
Startuur
09:00
Einduur
16:30
Prijs
voor beide dagen: € 800 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
Testimonials

What our trainees say

De Start To Collect vind ik echt een aanrader. Het geeft je de basisinfo van Credit Management. Het is altijd heel belangrijk om de basis eerst en vooral goed onder de knie te hebben. Je hebt een bredere zicht gekregen en weet je wat je doet waarmee je bezig bent wat je in de toekomst verwacht en het belang ervan.

Axelle F.

Collection Teamlead

Met de opleiding van Triple A heb ik nieuwe gesprekstechnieken geleerd en nieuwe nuttige tips waar je rekening moet houden bij debiteuren

Sven V.

Collection Medewerker