Opleidingen

Tele­fo­nisch Debiteurenbeheer

19.01 | Machelen
Pexels cottonbro 9068391
Telefonisch debiteurenbeheer alle tips en tricks om niet vast te roesten en optimaal resultaat te ( blijven) behalen.

Wat doe je wanneer en hoe?

Een belangrijk onderdeel van het collectionproces blijft het telefoneren naar en met klanten. Het is het meest efficiente incassomiddel dat er is. Tenminste: als het goed gebeurt. Wij leren het u graag.

Voor junior, medior en senior profielen. Tips en tricks om niet vast te roesten en optimaal resultaat te (blijven) behalen. Wat doe je wanneer en hoe?

Hoe zorg je dat een gesprek niet te lang duurt? Hoe behoud je focus? Hoe toon je empathie? Op deze en nog veel andere vragen krijg je antwoord tijdens deze training.

Breng gerust concrete cases mee. Gesprekken die niet goed verliepen, gesprekken waar je niet wist hoe te reageren, cases die geëscaleerd zijn… allemaal interessant leermateriaal.

IMG 3592
Marleen
Credit Management
Profiel
Praktische informatie
Datum
19 januari 2023
Startuur
09:00
Einduur
16:30
Prijs
€ 495 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Ontdek onze andere opleidingen

De Start To Collect vind ik echt een aanrader. Het geeft je de basisinfo van Credit Management. Het is altijd heel belangrijk om de basis eerst en vooral goed onder de knie te hebben. Je hebt een bredere zicht gekregen en weet je wat je doet waarmee je bezig bent wat je in de toekomst verwacht en het belang ervan.

Axelle F.

Collection Teamlead

Met de opleiding van Triple A heb ik nieuwe gesprekstechnieken geleerd en nieuwe nuttige tips waar je rekening moet houden bij debiteuren

Sven V.

Collection Medewerker

Dankzij de Start To Analyze kreeg ik een mooi algemeen inzicht in de functie van credit analyst.

Frank P.

Credit Controller