Opleidingen
Telefonisch Debiteurenbeheer
18.06 - 18.06 | Machelen

Telefonisch debiteurenbeheer alle tips en tricks om niet vast te roesten en optimaal resultaat te ( blijven) behalen.
Wat doe je wanneer en hoe?
Een belangrijk onderdeel van het collectionproces blijft het telefoneren naar en met klanten. Het is het meest efficiente incassomiddel dat er is. Tenminste: als het goed gebeurt. Wij leren het u graag.
Voor junior, medior en senior profielen. Tips en tricks om niet vast te roesten en optimaal resultaat te (blijven) behalen. Wat doe je wanneer en hoe?
Hoe zorg je dat een gesprek niet te lang duurt? Hoe behoud je focus? Hoe toon je empathie? Op deze en nog veel andere vragen krijg je antwoord tijdens deze training.
Breng gerust concrete cases mee. Gesprekken die niet goed verliepen, gesprekken waar je niet wist hoe te reageren, cases die geëscaleerd zijn… allemaal interessant leermateriaal.
Praktische informatie
Startdatum
18 juni 2024
Einddatum
18 juni 2024
Startuur
09:00
Einduur
16:30
Prijs
€ 495 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.